Uniwersytet Kaliski im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego

Liczba pozycji: 4
  • Zarządzanie Strategiczne – ebook
    Zarządzanie strategiczne jest podręcznikiem skierowanym przede wszystkim do studentów studiów licencjackich i magisterskich, ale także podyplomowych. Z podręcznika korzystać mogą z powodzeniem właści-ciele małych przedsiębiorstw, działających w różnych branżach, nieposia-dający menedżerskiego przygotowania, a także menedżerowie. Opracowa-nie wyposaża czytelników w koncepcje, ramy i techniki potrzebne...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Długoterminowe projekty i kontrakty infrastrukturalne – ebook
    CENA NEXTO
    Monografia zawiera wybrane zagadnienia instytucjonalne zarządzania publicznego w sferze outsourcingu administracyjnego infrastrukturalnych projektów i kontraktów długoterminowych. Autor analizuje rozwiązania instytucjonalne, które sprzyjają realizacji długoterminowych interesów i korzyści publicznych, przy jednoczesnym zapewnieniu inwestorom i wykonawcom projektów możliwości osiągania społecznie akceptowalnych...

    Data dostępności:

    Cena: 30,60 zł 34,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • Wybrane zagadnienia instytucjonalne zarządzania i ekonomii w kontekście zrównoważonego rozwoju – ebook
    CENA NEXTO
    Przedmiotem rozważań w niniejszej publikacji są wybrane zagadnienia instytucjonalne zarządzania (głównie zarządzania publicznego) i ekonomii (głównie ekonomii instytucjonalnej) w kontekście wdrażania i ochrony zrównoważonego rozwoju. Ogólnym celem publikacji jest przedstawienie dwóch odmiennych, choć komplementarnych, podejść do badania i kształtowania relacji między systemami instytucjonalnymi i zrównoważonym...

    Data dostępności:

    Cena: 79,20 zł 88,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zarządzanie wiedzą. Stan obecny i wyzwania przyszłości – ebook
    NowośćCENA NEXTO
    W warunkach nowej gospodarki wiedza jest kluczowym zasobem o charakterze strategicznym, a podstawową rolę pełni w niej wytwarzanie, dystrybucja, nabywanie i wykorzystywanie wiedzy, która jest siłą tworzącą rynek. Wiedza nabiera znaczenia jako decydujący czynnik, przesądzający o konkurencyjności przedsiębiorstwa. Sukces w nowej gospodarce opartej na wiedzy zależy od sukcesów osiąganych przez organizacje...

    Data dostępności:

    Cena: 144,00 zł 160,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 144,00 zł

    Więcej

    • PDF